Eigen wijnen voor The Sun en Twitter

<p><strong>Het lijkt een trend: zelf een wijn op de markt brengen. Zowel het personeel van Twitter als bijvoorbeeld de Engelse krant The Sun kwamen in de afgelopen week met het bericht dat ze zelf een wijn op de markt gaan brengen. </strong></p>      <div>De personeelsleden van Twitter werken samen met <a href="http://www.bythegrape.com/zelfgemaakte-budgetwijn">Crushpad</a> in San Francisco. Opbrengsten van de wijn die zij maken gaan naar een goed doel, Room to Read.</div>  <div>&nbsp;</div><div><strong>Vin du Soleil </strong></div>  <div>The Sun maakt de wijn in samenwerking met de Engelse supermarktketen Asda. Op het etiket van de Sun-wijn – Vin du Soleil, een blend van viognier en vermentino – staan heel toepasselijk krantenknipsels.</div>  <div>&nbsp;</div><div>Wat wordt de eerste Nederlandse ‘eigen’wijn. Een By the Grape-wijn misschien?</div><div>&nbsp;</div><div>Bronnen:&nbsp;<a href="http://www.decanter.com/news/290718.html?aff=rss">Decanter.com</a> en onder andere <a href="http://www.dutchcowboys.nl/twitter/18115">Dutch Cowboys</a></div>  <p>&nbsp;</p>